Cooking Fever Cooking Studio,位於九龍觀塘,小班教學的烹飪教室,另外可包場舉辦各類型聚會、Party 或 Event。設有特大開放式廚房,你可以大展身手, 地點方便,環境寬敞舒適! Cooking Fever - Cooking Studio

地址

觀塘, 香港(近 APM)

食譜

前菜/頭盤/湯 2014.11.05

法式白酒煮蜆 (Clams Marniere)

我真的很愛吃,也很愛煮。在外吃了好味的,就會技癢想試試自已的煮意和功力。

之前係一間法國小館吃一個好好味的白酒煮蜆,蜆肉鮮美肥美,嗒嗒都充滿白酒和香草的香味!但索價$200元!很貴呢!所以我忍不住要用我味蕾的回憶再 煮一次,係街市買了30元蜆,再加埋其他配料也不需要$50元。但味道有九成似呢! 記得順便買一條法包蘸鍋裡的汁,它是這道菜的精華所在,包你停不了口!

Clams with White Wine

材料: (2人分量)
沙白 半斤
洋蔥 半個 (切粒)
牛油 2茶匙
白酒 半杯
百里香1棵
月桂葉 1塊
新鮮蕃茜1茶匙(切碎)
鹽、黑椒適量

做法:
1. 用有深度的平底鑊或鍋,燒熱平底鑊下牛油,中火炒香洋蔥。下沙白、白酒、百里香和月桂葉拌勻,加蓋煮至沙白開口為止。(掉去沒有打開的沙白)
2. 下鹽和黑椒調味。
3. 再灑上蕃茜上碟。
* 沙白肉質比一般蜆肥美,而且不用吐沙

Clam Marnerie

SHARE

其他記事

隨煮 亞洲菜 2024.02.07

蔥油雞扒 Scallion Oil with Cr...

2 樣材料就做到港式碟頭飯 ,零油煎雞扒,雞皮香脆,雞肉依然Juicy。沾滿蔥油香味的雞扒,十分惹味,超下飯啖啖肉!   我這個蔥油製作十分簡易,而且一次過可製作多一點,放入雪櫃保存,美味蔥油,無論蘸叉燒、豬扒、撈麵都好好食.  ...

MORE
隨煮 亞洲菜 2023.12.11

椰青水藥膳醉雞鍋...

踏入秋冬天又係食鍋物、打邊爐的季節。 打邊爐好鐘意飲椰青水,貪佢清熱解渴,Meko椰青水 佢無添加糖、零脂肪,零膽固醇,飲多幾杯都唔怕。除咗就咁飲,用來煮野食同甜品都好適合呢! 至於火鍋湯底,我自己特別喜歡醉雞鍋,喜歡當歸、黨參的香味,並...

MORE