Cooking Fever Cooking Studio,位於九龍觀塘,小班教學的烹飪教室,另外可包場舉辦各類型聚會、Party 或 Event。設有特大開放式廚房,你可以大展身手, 地點方便,環境寬敞舒適! Cooking Fever - Cooking Studio

地址

觀塘, 香港(近 APM)

食譜

甜品 2014.10.11

焗蘋果脆脆包伴朱古力汁 (Apple Phyllo Pouhes with Chocolate Sauce )

呢兩日一早一夜都帶點秋意,涼風一吹感覺秋天靜俏俏地到了!秋天是蘋果收成的季節,是吃蘋果的好時間。不過係香港一年四季什麼都不缺的地方應該沒有太多人知道吧!

我自己很喜歡吃蘋果做的甜品,所以很喜歡Apple Pie同Apple Crumble,吃一口暖暖的,蘋果的果香再加上玉桂的獨特香味,吃完後有著幸福的感覺。

今日介紹的叫 Apple Purses, 其實中文都唔知點叫,相信好多人都未聽過或者吃過。它是一個歐洲的甜品,有點似蘋果批,但就沒有蘋果批咁heavy ,因為外層係用Filo Pastry酥皮紙做,口感香脆,令你一試難忘!

之前同一個約會公司合作攪的Cooking Party膽粗粗係廿幾人面前示範,好在各型男美女都對這個甜品有很高的評價,還嚷著要拿食譜回家再整!因為又易做又好味,而且賣相是個看上去難度高的高級甜品,你的另一半吃下一定對你另眼相看!

Apple Baklava

Cooking Party@Hide n Seek

材料: (2人份,所需時間30分鐘)

青蘋果2個(切粒)
Filo Sheet (酥皮紙)3張
牛油 30g (20g 同作煮蘋果之用,另將10g已融之牛油抹酥皮紙)
白砂糖 20g
檸檬1/4個
肉桂粉 1少匙
糖粉 (少許)
朱古力汁 (隨意)

Apple Baklava Steps

做法:
1. 把蘋果洗乾淨、削皮切粒,擠上檸檬汁防止變色。
2. 中火燒熱平底鑊,加入牛油、蘋果、砂糖、肉桂粉,炒到蘋果收汁 (約4-5分鐘)。馬上熄火,把蘋果餡徹底放涼 。
3. 打開Filo Pastry,分4份。拿一張,抹上牛油,再舖上一張酥皮紙,再抹上牛油,重覆舖上三張。
4. 預熱焗爐220度。將已放涼的蘋果餡放在酥皮紙中央,將角位包好(如圖),好像一個小包包的形狀。頂部用手擠實,放上已抹上牛油的焗爐紙。
5. 重覆包好其他的小包包,放上已抹上牛油的焗爐紙。
6. 焗15-20分鐘至金黃色便可。

7. 洒上糖粉並加上朱古力汁伴食。
Apple Baklava2

SHARE

其他記事

隨煮 亞洲菜 2024.02.07

蔥油雞扒 Scallion Oil with Cr...

2 樣材料就做到港式碟頭飯 ,零油煎雞扒,雞皮香脆,雞肉依然Juicy。沾滿蔥油香味的雞扒,十分惹味,超下飯啖啖肉!   我這個蔥油製作十分簡易,而且一次過可製作多一點,放入雪櫃保存,美味蔥油,無論蘸叉燒、豬扒、撈麵都好好食.  ...

MORE
隨煮 亞洲菜 2023.12.11

椰青水藥膳醉雞鍋...

踏入秋冬天又係食鍋物、打邊爐的季節。 打邊爐好鐘意飲椰青水,貪佢清熱解渴,Meko椰青水 佢無添加糖、零脂肪,零膽固醇,飲多幾杯都唔怕。除咗就咁飲,用來煮野食同甜品都好適合呢! 至於火鍋湯底,我自己特別喜歡醉雞鍋,喜歡當歸、黨參的香味,並...

MORE