Cooking Fever Cooking Studio,位於九龍觀塘,小班教學的烹飪教室,另外可包場舉辦各類型聚會、Party 或 Event。設有特大開放式廚房,你可以大展身手, 地點方便,環境寬敞舒適! Cooking Fever - Cooking Studio

地址

觀塘, 香港(近 APM)

食譜

甜品 2014.09.04

紐約芝士蛋糕 (New York Cheese Cake)

另一美式經典菜式,New York Cheese Cake一定入頭5位之內。喜歡Cheese Cake的我已經做個好多個,一來唔太難整,二來又十分歡迎。無論整比同事farewell,朋友生日或 House Warming 都好適合!最緊要大家吃得開心!

New York Cheesecake 2

材料 (6吋餅模):
I.餅底材料
1. 消化餅(壓碎) 6塊
2. 牛油 10g
3. 玉桂粉 少許

II. 餡料材料
1. 忌廉芝士 250g (置於室溫至軟身)
2. 酸忌廉 75g
3. 細砂糖 30g
4. 蛋黃2隻
5. 麵粉 6g (己篩)
6. 雲呢拿香油 數滴

III. 飾面材料
1. 酸忌廉 75g
2. 細砂糖 20g

做法:
1. 牛油先加熱至溶,消化餅放入厚身保鮮袋用麵粉棍壓粉至粉狀。
2. 消化餅加牛油溶液,放入 6 吋餅模,用匙羹壓至平均的厚薄。放入焗爐內焗8分鐘後放涼。(焗過的批皮會更香脆!)
3. 忌廉芝士加入細砂糖用電動打蛋器至軟滑。
4. 再加入酸忌廉、蛋黃和雲呢拿香油打至厚滑。
5. 拌入己篩的麵粉。
6. 將芝士醬舖平在餅底上。
7. 以170度先隔水 (底盤注入熱水)蒸焗30分鐘,取出水盤再焗30分鐘。放涼約1小時。
8. 將(III) 的酸忌廉醬的材料拌勻,倒上蛋糕上,用橡皮杓抹平,放入焗爐內以140度焗7分鐘。
9. 放入雪櫃至少3小時便可享用

*大家可視喜好加入不同的水果或裝飾,會有不同的化學作用!

New York Cheesecake New York Cheesecake3

SHARE

其他記事

隨煮 亞洲菜 2024.02.07

蔥油雞扒 Scallion Oil with Cr...

2 樣材料就做到港式碟頭飯 ,零油煎雞扒,雞皮香脆,雞肉依然Juicy。沾滿蔥油香味的雞扒,十分惹味,超下飯啖啖肉!   我這個蔥油製作十分簡易,而且一次過可製作多一點,放入雪櫃保存,美味蔥油,無論蘸叉燒、豬扒、撈麵都好好食.  ...

MORE
隨煮 亞洲菜 2023.12.11

椰青水藥膳醉雞鍋...

踏入秋冬天又係食鍋物、打邊爐的季節。 打邊爐好鐘意飲椰青水,貪佢清熱解渴,Meko椰青水 佢無添加糖、零脂肪,零膽固醇,飲多幾杯都唔怕。除咗就咁飲,用來煮野食同甜品都好適合呢! 至於火鍋湯底,我自己特別喜歡醉雞鍋,喜歡當歸、黨參的香味,並...

MORE