Cooking Fever Cooking Studio,位於九龍觀塘,小班教學的烹飪教室,另外可包場舉辦各類型聚會、Party 或 Event。設有特大開放式廚房,你可以大展身手, 地點方便,環境寬敞舒適! Cooking Fever - Cooking Studio

地址

觀塘, 香港(近 APM)

食譜

甜品 2015.01.22

麵包布甸 (Bread Pudding)

食剩的隔夜麵包點算好?最好的消滅方法便是焗個麵包布甸,尤其是天氣凍凍地,吃一口充滿奶香暖暖的布甸,吃完身有溫暖的感覺!

呢個食譜加了少少百利甜酒 (Baileys) 帶少少酒香,味道更豐富!

這個是我Party Menu的台柱,因為易做又好味,而且不需要特別的技巧,材料簡單,可以一早準備好,到食的時候再放入焗爐焗熱它便可。每次一出焗都極速KO它,可知受歡迎程度有多高!見到你地吃得開心我也很滿足!這就是我熱愛煮食的埋由!

Bread Pudding 2

材料: (2人)
有皮方包 2片
鮮奶 100ml
砂糖 20g
淡忌廉 50ml
雞蛋 1隻 (大)
牛油 5g
提子乾 20g
杏仁片15g
百利甜酒 (Baileys) 10ml (如不喝酒可以用淡忌廉代替)
糖粉 適量 (灑面用)

做法:
1. 預熱焗爐200度
2. 牛油用熱水座溶,用少許牛油塗抹焗盤.
3.麵包切粒放在焗盤內.
4.雞蛋和砂糖拂勻, 加入鮮奶, 淡忌廉, 百利甜酒和牛油稍稀拌勻。
5.牛奶混合物倒入麵包中, 用叉把麵包輕輕按壓, 確保麵包能全部吸收蛋液; 靜置15至20分鐘, 讓麵包濕.
6.麵包面再灑上提子乾, 靜置5分鐘, 再灑上杏仁片。
7.將麵包布甸坐於注入熱水的焗盆中,以200 度蒸焗約30分鐘。
8. 最後灑上糖粉裝飾。

Bread Pudding

SHARE

其他記事

隨煮 亞洲菜 2024.02.07

蔥油雞扒 Scallion Oil with Cr...

2 樣材料就做到港式碟頭飯 ,零油煎雞扒,雞皮香脆,雞肉依然Juicy。沾滿蔥油香味的雞扒,十分惹味,超下飯啖啖肉!   我這個蔥油製作十分簡易,而且一次過可製作多一點,放入雪櫃保存,美味蔥油,無論蘸叉燒、豬扒、撈麵都好好食.  ...

MORE
隨煮 亞洲菜 2023.12.11

椰青水藥膳醉雞鍋...

踏入秋冬天又係食鍋物、打邊爐的季節。 打邊爐好鐘意飲椰青水,貪佢清熱解渴,Meko椰青水 佢無添加糖、零脂肪,零膽固醇,飲多幾杯都唔怕。除咗就咁飲,用來煮野食同甜品都好適合呢! 至於火鍋湯底,我自己特別喜歡醉雞鍋,喜歡當歸、黨參的香味,並...

MORE