Cooking Fever Cooking Studio,位於九龍觀塘,小班教學的烹飪教室,另外可包場舉辦各類型聚會、Party 或 Event。設有特大開放式廚房,你可以大展身手, 地點方便,環境寬敞舒適! Cooking Fever - Cooking Studio

地址

觀塘, 香港(近 APM)

食譜

甜品 2014.07.09

意式奶凍配覆盆子汁 (Panna Cotta with Raspberry Sauce)

天氣悶氣,心血來朝做一個意式奶凍cool down 一下。做法簡單,口感嫩滑,濃濃的奶香配上酸酸的覆盆子汁,就好像帶你回到又甜又酸的熱戀感覺。

Panna Cotta

材料:
Panna Cotta
鮮忌廉(Whipping Cream)- 250ml
牛奶 – 250ml
白糖 – 60g
魚膠粉 – 5g: 用15ml的水泡開。
雲呢拿香油 (Vanilla extract) 3 ml- 或半枝呍呢拿條
覆盆子汁(Raspberry Sauce)
覆盆子-120g
白糖 – 40g
檸檬- ¼個

做法:
1. 熱牛奶: 用中火煮(鮮忌廉+牛奶+糖), 煮至糖融化熄火。
2. 呍呢拿牛奶: 將”熱牛奶”放涼到不燙手的溫度再加入已泡過水的魚膠粉, 攪拌至魚膠粉融化, 倒入呍呢拿香油混合。 如果用呍呢拿條的話中間切開取出呍呢拿籽放入牛奶並將呍呢拿條放入牛奶攪拌片刻並取出。
3. 將”呍呢拿牛奶”倒到布丁模或甜品杯, 放涼片刻再放入雪櫃, 大約要雪三至四個小時。
4. 食用時, 可用刀子沿著布丁模切一圈, 再倒扣, 將奶凍脫模, 加上覆盆子汁。
5. 覆盆子汁(Raspberry)做法:覆盆子加入白糖用中火煮至覆盆子的汁液沸騰, 加檸檬汁, 轉細火(約3分鐘), 至汁液煮成有濃稠的樣子, 熄火。放置稍涼後即可食用。

*可轉用藍莓或士多啤梨做這個汁並配上其他甜品,例如班戟

SHARE

其他記事

隨煮 亞洲菜 2024.02.07

蔥油雞扒 Scallion Oil with Cr...

2 樣材料就做到港式碟頭飯 ,零油煎雞扒,雞皮香脆,雞肉依然Juicy。沾滿蔥油香味的雞扒,十分惹味,超下飯啖啖肉!   我這個蔥油製作十分簡易,而且一次過可製作多一點,放入雪櫃保存,美味蔥油,無論蘸叉燒、豬扒、撈麵都好好食.  ...

MORE
隨煮 亞洲菜 2023.12.11

椰青水藥膳醉雞鍋...

踏入秋冬天又係食鍋物、打邊爐的季節。 打邊爐好鐘意飲椰青水,貪佢清熱解渴,Meko椰青水 佢無添加糖、零脂肪,零膽固醇,飲多幾杯都唔怕。除咗就咁飲,用來煮野食同甜品都好適合呢! 至於火鍋湯底,我自己特別喜歡醉雞鍋,喜歡當歸、黨參的香味,並...

MORE