Cooking Fever Cooking Studio,位於九龍觀塘,小班教學的烹飪教室,另外可包場舉辦各類型聚會、Party 或 Event。設有特大開放式廚房,你可以大展身手, 地點方便,環境寬敞舒適! Cooking Fever - Cooking Studio

地址

觀塘, 香港(近 APM)

食譜

早餐/早午餐 甜品 無綠不歡星期一 2015.12.07

香蕉榛子醬多士 (Banana Nutella Toast)

呢幾個月為左呢個廚房真係忙到甩轆,連update blog的時間都冇,但我同自己講實在唔可以因為咁而放棄呢個我分享食譜的平台!

依家每日都的工作時間都好長,一個豐富的早餐係我每日力量的泉源,所以呢個香蕉榛子醬多士是我其中一個至愛,營養豐富之餘仲好好味!

有留意我呢個blog 的朋友可能會發現,我有好幾個食譜都係香蕉,因為我好鐘意食,而且香蕉的營養非常豐富,有蛋白質、脂肪、碳水化合物、粗纖維、鈣、鐵、胡蘿蔔素、維生素C、維生素E及豐富的微量元素鉀等。香蕉中大量的碳水化合物、膳食纖維等可以防癌抗癌呢!

呢個多士所需食材只有3種: 香蕉、Nutella (榛子醬)同方包,5分鐘就攪點! 最適合講求快捷的香港人。除左做早餐,用來做下午茶都好適合架! 小朋友同大朋友都會喜歡!

Banana Nutella Toast

材料:

香蕉1條

方包 2 片

榛子醬 2湯匙

做法:

  1. 香蕉去皮,切片。
  2. 方包去皮
  3. 塗榛子醬,放上香蕉片
  4. 再放入多士爐或焗爐爐5分鐘即可享用。
  • 貼士: 選購比較熟的香蕉,味道會更香濃
SHARE

其他記事

隨煮 亞洲菜 2024.02.07

蔥油雞扒 Scallion Oil with Cr...

2 樣材料就做到港式碟頭飯 ,零油煎雞扒,雞皮香脆,雞肉依然Juicy。沾滿蔥油香味的雞扒,十分惹味,超下飯啖啖肉!   我這個蔥油製作十分簡易,而且一次過可製作多一點,放入雪櫃保存,美味蔥油,無論蘸叉燒、豬扒、撈麵都好好食.  ...

MORE
隨煮 亞洲菜 2023.12.11

椰青水藥膳醉雞鍋...

踏入秋冬天又係食鍋物、打邊爐的季節。 打邊爐好鐘意飲椰青水,貪佢清熱解渴,Meko椰青水 佢無添加糖、零脂肪,零膽固醇,飲多幾杯都唔怕。除咗就咁飲,用來煮野食同甜品都好適合呢! 至於火鍋湯底,我自己特別喜歡醉雞鍋,喜歡當歸、黨參的香味,並...

MORE