Cooking Fever Cooking Studio,位於九龍觀塘,小班教學的烹飪教室,另外可包場舉辦各類型聚會、Party 或 Event。設有特大開放式廚房,你可以大展身手, 地點方便,環境寬敞舒適! Cooking Fever - Cooking Studio

地址

觀塘, 香港(近 APM)

食譜

隨煮 2015.07.30

牧羊人批 (Shepherd’s Pie)

牧羊人批是英國的傳統菜式,不過吃的時候你可能會問沒有”批”底的批怎可以叫做批呢?呃人嘅~

那要說說這個菜式的歷史,它起源於從前的村莊,因為麵粉的價格高昂,農夫們都以薯仔代替麵粉做成飽肚的批,所以又叫農舍批(Cottage Pie). 所以呢個係冇麵粉做的批。

餡料一般以牛肉或羊肉,並加上什菜粒再舖上一層薯蓉再焗至表面金黃香脆,是一個Hearty Comfort Food!

Shepherd's Pie 2

材料 (2人份):

1. 洋蔥 半個
2. 甘荀 約100克
3. 意大利櫛瓜/翠玉瓜 ¼條
4. 免治牛肉 / 羊肉 130克
5. 茄膏 1湯匙
6. 薯仔 300克
7. 牛油 2湯匙
8. 忌廉 2湯匙
9. 牛奶 2湯匙
10. 鹽 適量
11. 黑胡椒 適量
12. 雞湯 半杯

做法 :

1. 薯仔去皮,放入水中煮至熟透(約20分鐘)。
2. 洋蔥去皮及切碎。
3. 甘荀去皮,切成小粒;意大利櫛瓜切成幼條。
4. 燒熱鑊,加入少量橄欖油,放入洋蔥和紅蘿蔔,炒至軟身後加入意大利櫛瓜炒勻,將炒好的蔬菜披到鑊邊。
5. 鑊中加少量油,油熱後加入免治牛肉 / 羊肉,將肉炒至轉色,加入蔬菜,再加入茄膏炒勻。
6. 加入雞湯轉小火,不加蓋續煮約10分鐘,之後再加入鹽及黑胡椒調味。
7. 將煮熟的薯仔壓成泥狀,趁熱加入牛油拌勻,之後加入鹽及黑椒及牛奶攪勻。
8. 將已放涼了的肉醬置在焗盤中,再鋪上薯蓉,用叉子在薯蓉表面劃上花紋。
9. 送入已預熱200度的焗爐中焗25分鐘或至肉醬冒泡泡且薯蓉表面呈金黃色即可享用。Shepherd's Pie

SHARE

其他記事

隨煮 亞洲菜 2024.02.07

蔥油雞扒 Scallion Oil with Cr...

2 樣材料就做到港式碟頭飯 ,零油煎雞扒,雞皮香脆,雞肉依然Juicy。沾滿蔥油香味的雞扒,十分惹味,超下飯啖啖肉!   我這個蔥油製作十分簡易,而且一次過可製作多一點,放入雪櫃保存,美味蔥油,無論蘸叉燒、豬扒、撈麵都好好食.  ...

MORE
隨煮 亞洲菜 2023.12.11

椰青水藥膳醉雞鍋...

踏入秋冬天又係食鍋物、打邊爐的季節。 打邊爐好鐘意飲椰青水,貪佢清熱解渴,Meko椰青水 佢無添加糖、零脂肪,零膽固醇,飲多幾杯都唔怕。除咗就咁飲,用來煮野食同甜品都好適合呢! 至於火鍋湯底,我自己特別喜歡醉雞鍋,喜歡當歸、黨參的香味,並...

MORE