Cooking Fever Cooking Studio,位於九龍觀塘,小班教學的烹飪教室,另外可包場舉辦各類型聚會、Party 或 Event。設有特大開放式廚房,你可以大展身手, 地點方便,環境寬敞舒適! Cooking Fever - Cooking Studio

地址

觀塘, 香港(近 APM)

食譜

主菜(西式) 2014.10.15

XO醬牛崧炒米形意粉 (Fried Minced Beef and Puntalette with XO Sauce)

之前堂姐結婚,係帝苑酒店的中菜廳吃一個好好味的fusion菜。平時飲宴一定係食炒飯,但帝苑的廚師就好有創意地做了一個XO醬牛崧炒米形意粉,用米形意粉取代白飯。那夜第一次吃米形意粉,一試便愛上。很喜歡它的口感,米的形狀,但沒有意粉、米飯或 Risotto那種軟濡,口感比較爽。令我這個唔喜歡吃飯既人一試愛上,並急不及待去 City Super買包心形意粉試試看。

去街市買牛肉的時候叫牛肉叔叔俾20元碎牛給我,但佢問我買黎點整,知道我用來炒飯就叫我自己回家切碎,佢話因為用碎肉機攪出來的肉沒有口感,自已動手切可以吃出牛肉的口感和鮮味云云⋯⋯叔叔好好人,知我怕麻煩,幫我切細一點,好讓我回家不用花太多時間切碎。逛街市就是喜歡這種人情味和街市的姐姐和叔叔會分享他們的下廚和選料心得,而且食材永遠比超市新鮮。

多謝牛肉叔叔,炒出來的牛肉口感一流,而且味道同賣相同帝苑酒店帶9成相似,我真的太有天份了 (忍不住要讚一下自己)!

Fried Minced Beef and Puntalette with XO Sauce

Ozo

材料: (2人分量)
Puntalette / Ozo (米形意粉) – 200g
牛肉 - 100 g 切碎
蘆荀 - 50 g切粒
蒜頭1粒切片
XO醬2-3湯匙
意大利橄欖油 1湯匙

醃料:
豉油 2湯匙
意大利橄欖油 1湯匙
白糖 1湯匙
栗粉 ½湯匙
麻油½湯匙

做法:
1. 牛肉用醃料醃至少半小時。
2. 按包裝指示煮Puntalette(大約12分鐘),瀝乾水。
2. 燒熱平底鍋,下橄欖油,炒香蒜片,下牛肉妙至半熟,再下蘆荀。
3. 下XO醬和米形意粉炒至材料均勻。
4. 下少許鹽調味熄火。

XO Sauce Ozo

SHARE

其他記事

隨煮 亞洲菜 2024.02.07

蔥油雞扒 Scallion Oil with Cr...

2 樣材料就做到港式碟頭飯 ,零油煎雞扒,雞皮香脆,雞肉依然Juicy。沾滿蔥油香味的雞扒,十分惹味,超下飯啖啖肉!   我這個蔥油製作十分簡易,而且一次過可製作多一點,放入雪櫃保存,美味蔥油,無論蘸叉燒、豬扒、撈麵都好好食.  ...

MORE
隨煮 亞洲菜 2023.12.11

椰青水藥膳醉雞鍋...

踏入秋冬天又係食鍋物、打邊爐的季節。 打邊爐好鐘意飲椰青水,貪佢清熱解渴,Meko椰青水 佢無添加糖、零脂肪,零膽固醇,飲多幾杯都唔怕。除咗就咁飲,用來煮野食同甜品都好適合呢! 至於火鍋湯底,我自己特別喜歡醉雞鍋,喜歡當歸、黨參的香味,並...

MORE