Cooking Fever Cooking Studio,位於九龍觀塘,小班教學的烹飪教室,另外可包場舉辦各類型聚會、Party 或 Event。設有特大開放式廚房,你可以大展身手, 地點方便,環境寬敞舒適! Cooking Fever - Cooking Studio

地址

觀塘, 香港(近 APM)

食譜

甜品 2014.08.13

香蕉拖肥批 (Banoffee Pie)

Banoffee Pie 是一種英式甜品,是Banana + Toffee。之前係餐應吃過呢個甜品後念念不忘,上網搜尋, 原來做法超簡單 !(不過最花時間的步驟是煮拖肥醬,但完全不費工夫!)。簡單來說,是消化餅餅底+拖肥+香蕉+鮮忌廉這個完美配搭的一個超簡單又美味的甜品,配一杯咖啡,真是令人滿足。白老鼠吃過後都讚好!

Banoffee Pie_Steps

做呢個甜品最大的發現係,原來燉煮過幾小時的煉奶會變成拖肥的!而甜度沒有想像中那麼甜。

材料 (9吋批模):
1. 煉奶1罐 (不會用完)
2. 無鹽牛油 60g
3. 消化餅(壓碎) 170g
4. 35%鮮奶油 200g
5. 細砂糖 5g
6. 香蕉 2隻

Banoffee Pie2

做法:
1. 將整罐煉奶浸入水中以大火將水煮滾,再轉中小火煮 約2小時後熄火。 煮完之後須等到罐頭冷卻才可打開。
(煮得時間愈長,煉乳顏色變得愈深,也愈濃稠)
2. 牛油先加熱至溶,消化餅放入厚身保鮮袋用麵粉棍壓粉至粉狀。
3. 消化餅加入無鹽牛油溶液,放入 9 吋餅模,用匙羹壓至平均的厚薄。放入焗爐內焗8分鐘後放涼。(焗過的批皮會更香脆!)
4. 用電動打蛋器打發鮮忌廉和細砂糖,至企身即可。
5. 用牛油刀把拖肥醬鋪在批底,厚薄份量可根據個人對甜度的喜好決定。
6. 由外至內鋪上切成片的香蕉 。
7. 再鋪上打發的的忌廉。
8. 灑上可可粉。

* 大家做的時候都要記住煉奶放入水中時水位必需蓋過罐頭,而且煲好後要冷卻後才可以開罐!
*打發的的忌廉也可視喜好加入咖啡酒,更添味道!

SHARE

其他記事

隨煮 亞洲菜 2024.02.07

蔥油雞扒 Scallion Oil with Cr...

2 樣材料就做到港式碟頭飯 ,零油煎雞扒,雞皮香脆,雞肉依然Juicy。沾滿蔥油香味的雞扒,十分惹味,超下飯啖啖肉!   我這個蔥油製作十分簡易,而且一次過可製作多一點,放入雪櫃保存,美味蔥油,無論蘸叉燒、豬扒、撈麵都好好食.  ...

MORE
隨煮 亞洲菜 2023.12.11

椰青水藥膳醉雞鍋...

踏入秋冬天又係食鍋物、打邊爐的季節。 打邊爐好鐘意飲椰青水,貪佢清熱解渴,Meko椰青水 佢無添加糖、零脂肪,零膽固醇,飲多幾杯都唔怕。除咗就咁飲,用來煮野食同甜品都好適合呢! 至於火鍋湯底,我自己特別喜歡醉雞鍋,喜歡當歸、黨參的香味,並...

MORE